Tassel banner

Salut,

Fiind o saptamana noua si sfarsitul lunii februarie, m-am gandit ca ar fi frumos sa realizez o mica decoratiune ca pentru party. Eu astept primavara cu mare drag si sper sa vina cat mai repede. Am folosit cateva materiale pentru a realiza acest banner din ciucuri de hartie. Super usor si poate fi folosit la diferite evenimente sau doar ca un mic decor pentru spatiul dvs.

Am folosit materiale de la DACOart.. Ii puteti gasi si pe facebook pentru mai multa inspiratie.



Hartia de matase este foarte delicata. Daca nu ati mai lucrat cu acest tip de hartie, aveti rabdare si grija pentru ca se rupe usor. Mie imi place, mai ales ca se pot realiza multe lucruri frumoase din acest tip de hartie.

Materiale :

Cutter lucru manual CR108
Planseta taiere A4 PL400
Hartie de matase pastel (HR916)

Comments